Función social de las marcas de fábrica y de comercio.

By: Ledesma, Julio CMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Publication details: [s.n.] : [s.n.], 1952Description: 136 hSubject(s): FUNCION SOCIAL | MARCAS COMERCIALES | PROPIEDAD INTELECTUAL | TESIS | DERECHO COMERCIALDissertation note: Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho y Ciencias Sociales Doctor en derecho Carrera de Abogacía 1952
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Shelving location Call number Copy number Status Date due Barcode
Libro de Depósito Biblioteca de la Facultad de Derecho de la UBA
Depósito 250.876 (Browse shelf (Opens below)) ej.1 Available A0207755

Facultad de Derecho y Ccias. Soc, Doctor en derecho, 1952

Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho y Ciencias Sociales Doctor en derecho Carrera de Abogacía 1952

Powered by Koha